סיגל איילנד צלמת מקצועית

בלב רמת השרון בדיוק במקום בו מתמזגים בשלמות העיר והטבע הירוק, מחכה לכם מתחם צילומים המציע קונספט עכשווי מעוצב ומסוגנן, המזמין את הנוף הטבעי והנוף האורבני של העיר להיכנס אל תוך לוקיישן של גינה שטופת אור. היום זה כבר ברור לי שהאהבה שלי בחיים היא לצלם אנשים בתקופות וברגעים הכי משמעותיים בחייהם ולתת להם את המתנה הכי יקרה עבורם, הזיכרונות שלהם בצורה אותנטית, אמיתית ואסתטית שישארו וילוו אותם לנצח.

אני מזמינה אתכם לסטודיו מקסים ברמת השרון, בו מובטחת לכם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת שתלווה אותכם כמזכרת נפלאה לכל החיים.

צילומי חוץ וסטודיו המותאמים לאופי של כל אחת באופן אישי. הסטודיו מאובזר בבגדים, שמלות, חצאיות טוטו, מכנסיים וחולצות, אביזרים, ווסטים, תכשיטים, כובעים, משקפי שמש, תיקים, צעיפים, סרטים, קשתות, אוזניות, כתרים, זרי פרחים לראש ועוד.. כל מה שצולם ופורסם באתר נמצא בסטודיו. לכל סט נתאים את הביגוד והאקססורייז של הסטודיו להתאמת הלוק, ובהתאם יבחר הלוקיישן.

לאחר סיום יום הצילומים, התמונות עוברות ליטוש בפוטושופ. ריטוש ומחיקה של כתמים, פגמנטציה, צלקות, אקנה וכדומה. גרפיקאיות מקצועיות מצוות הסטודיו, מעבדות ומלטשות כל תמונה ותמונה. לאחר תהליך בחירת התמונות, האלבום עובר לשיבוץ ועריכה דיגיטלית בסטודיו למעצבים, הדפסה וכריכה של הבוק. 

תוך שימוש במצלמות איכותיות, תוכנות פוטושופ ועיבוד מתקדמות, נוכל להפיק לכם בוק מקצועי שיפתח לכם דלתות וכבר מיד תוכלו להשתלב בהפקות אופנה בארץ ובחו"ל.

באיילנד סטודיו לצילום מאמינים בכוחה של איכות. לכן, לצד השאיפה לצמוח, להתרחב ולהמשיך להיות אחד הגורמים המובילים ונותני הטון בענף הצילום בארץ, לעולם לא נתפשר על איכות. בפרוייקט אופנה לקטלוג או בצילום בוק לבת מצווה, יום הולדת, ופרופיל עיסקי, האיכות תמיד תעמוד לנגד עינינו וכשאנחנו מדברים על איכות, אנחנו מתכוונים לכל שלב בתהליך. האיכות באה לידיי ביטוי בצילום ובלוקיישן, והיא באה לידיי ביטוי בסטנדרט הביצוע.

אנחנו ברשת החברתית