צרו קשר

בוק בת מצווה

מזל טוב לכם ולכל המשפחה…. 

הילדה הגיעה לגיל 12 והנה אתם חוגגים בת מצווה.

אני מזמינה אתכם לסטודיו הכי מקצועי מדליק וכייפי לצילומים לבוק בת מצווה. בלב רמת השרון, במקום בו מתמזגים בשלמות העיר והטבע הירוק, נשלב בצילומים את הנוף הטבעי לצד הנוף האורבני. 

החוויה הכייפית של יום צילומים מקצועי שכולו סביב כלת המצווה, היא דרך מרגשת לציין ולחגוג את המעבר בין הילדות לגיל ההתבגרות. אני רואה זאת כזכות גדולה, לצלם אתכם במעמד חוויתי מרגש ומיוחד זה. אדגיש את הילדה בזוויות צילום מחמיאות, אמקד את ההבעות, התחושות ותחומי העניין של הילדה, באופן טבעי ואותנטי.

יום הצילומים הוא חוויה מרגשת וייחודית. מניסיוני רב השנים כצלמת מקצועית, וכמטפלת NLP ומאמנת קואצ'ינג, אני אוביל את הילדה ברגישות, סבלנות  ומקצועיות.

אני מחכה לכם בסטודיו מקצועי הכולל מסכים, אבזור ולבוש עכשווי ומסוגנן. צילומי חוץ וסטודיו מותאמים לאופי ולקצב של כל אחת באופן אישי, התאמה וסטיילינג ממיטב המעצבים, מאפרות ומעצבי שיער ילוו אתכן בסבלנות ואכפתיות.   

מובטחת לכם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת שתישאר בליבכם לשנים רבות וטובות.  בוק בת מצווה שיהיה לכם כמזכרת נדירה לכל החיים.

צרו קשר

מובטחת לך חוויה מדהימה ובלתי נשכחת

החוויה המרגשת והכייפית של יום צילומים, היא דרך נפלאה לציין ולחגוג את תקופת המעבר בין הילדות לגיל ההתבגרות ואני רואה זאת כזכות גדולה ללוות אותך ברגע מיוחד זה. בוק לבת מצווה צריך לשקף אותך, את מי שאת באמת, הפנימיות שלך, ההבעות, הרגשות ותחומי הענין. מובטחת לך חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, תיעוד שילווה אותך כמזכרת לכל החיים, מסע מרגש שלאורכו תלמדי איך לעמוד מול העדשה במקצועיות ובבטחון. בסטודיו מתחם לעיצוב גרפי, בו גרפיקאיות מתחום האופנה והפרסום, מעבדות ומלטשות כל תמונה. ליטוש בפוטושופ מטפל באלמנטים כמו פגמי עור, צלקות, אקנה, והצרת היקפים. תוך שימוש במצלמות איכותיות, תוכנות פוטושופ ועיבוד מתקדמות, נוכל להפיק לך בוק מקצועי שיפתח לך דלתות וכבר מיד תוכלי להשתלב בהפקות  בארץ ובחו"ל.

אנחנו ברשת החברתית